در حال بارگذاری ...
امیر امانی خبر داد:

هفت نمایش در جشنواره تئاتر لرستان روی صحنه می‌روند

به گزارش تئاتر لرستان، رئیس انجمن هنرهای نمایشی لرستان با اشاره به اینکه بیست و هشتمین جشنواره تئاتر لرستان از پنجم تا هفتم مهرماه سال جاری برگزار می شود، اظهار داشت: در این جشنواره ۷ اثر نمایشی روی صحنه می رود.

وی بیان کرد:  نمایش «خانم» نوشته امیر حسین طاهری و به کارگردانی مشترک امیرمحمد حسنوند و پگاه فزون خواه، نمایش «لیلی نام تمام دختران ایران زمین است» نوشته امیر مهندسیان و به کارگردانی امیر محمد سپهوند ، نمایش «رئال» به نویسندگی و کارگردانی عاطفه کوشکی و نمایش «روژان» به نویسندگی سیاوش پاکراه و کارگردانی علی پوراحمدیان چهار نمایشی هستند که از شهرستان خرم آباد در جشنواره حضور دارند.

امانی تصریح کرد: نمایش «روی زمین» به نویسندگی افروز فروزنده و کارگردانی عباس خسروی نیز از شهرستان بروجرد در این جشنواره روی صحنه می رود.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با اشاره به اینکه نمایش «سرگشتگان» به نویسندگی و کارگردانی یوسف لطفی زاده از شهرستان دورود در ۲۸ امین جشنواره تئاتر لرستان اجرا می شود، افزود: نمایشی «چتری برای آسمان»  به کارگردانی مهرداد توکلی از شهرستان الیگودرز ، دیگر نمایشی است که در این جشنواره روی صحنه می‌رود.

امانی ادامه داد: دو اثر نمایشی برتر در این جشنواره برای حضور در جشنواره بین المللی تئاتر فجر انتخاب می شوند.

گفتنی است: داوران بیست وهشتمین جشنواره تاترلرستان دکترناصرآقایی، غلامحسین لطفی و افسراسدی هستند.




نظرات کاربران