در حال بارگذاری ...

پیام تبریک مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، در پیام تبریکی به مناسبت روز ملی هنرهای نمایشی، ابراز امیدواری کرد هنرمندان این استان، در سال ۱۴۰۳ هم، چون سال گذشته، در عرصه‌های کشوری و بین‌المللی بدرخشند.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، به مناسبت هفتم فروردین، روز ملی هنرهای نمایشی، پیام تبریکی را منتشر کرد.

متن پیام اعظم روانشاد به شرح زیر است:

«به نام خالق هنر
در جشن بهار طبیعت و عید خجسته ایرانی، هفتم فروردین به عنوان روز ملی هنرهای نمایشی نام‌گذاری شده است. در همین ارتباط، وظیفه خود می‌دانیم که برای رشد و بالندگی و توسعه و تعالی این هنر گام برداریم.
هنر تئاتر با وسعت فکر و اندیشه در همه ابعاد زندگی گذشته و امروز بشری تبلور داشته و با قدمت و سابقه کهن خود راهی برای نیل به آگاهی و خردمندی و تعالی است.
تئاتر، با زبان گسترده داستان‌گویی و تخیل وصف‌ناپذیر، راه‌های تازه‌ای برای نشان دادن جهان به ما عرضه می‌کند و در این میان، دنیایی برای تفکر مشترک ایجاد می‌کند و هنرمندان تئاتر با خلق فضای پیش‌رو، به کشف رازهای این جهان شگفت‌انگیز می‌پردازند.
خانواده بزرگ تئاتر استان لرستان در سال ۱۴٠۲، سال پرباری را پشت سر گذاشتند و امیدواریم در سال جاری نیز همچون گذشته شاهد ادامه افتخارآفرینی هنرمندان لرستانی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی باشیم.
اینجانب ضمن تبریک مجدد سال نو و تقارن نسیم دل‌انگیز بهاری با روز جهانی تئاتر، روز ملی هنرهای نمایشی را به هنرمندان شریف و پرتلاش این عرصه در استان تبریک عرض کرده و امیدوارم در سال جدید، با فراهم شدن هر چه بیشتر و بهتر زمینه فعالیت هنرمندان هنرهای نمایشی لرستان، شاهد رشد، شکوفایی و تعالی این هنر ارزشمند و حضور همه جانبه  و گسترده جامعه هنرهای نمایشی در استان و ایران عزیزمان باشیم.»




مطالب مرتبط

نظرات کاربران