در حال بارگذاری ...
در قالب ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور

نمایش خیابانی «جای خالی تو» در یادمان شلمچه اجرا شد

نمایش خیابانی «جای خالی تو»، کاری از هنرمندان تئاتر لرستان شهرستان بروجرد، در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور اجرا شد.

به گزارش خبرنگار ایران تئاتر در لرستان، نمایش خیابانی «جای خالی تو» به کارگردانی سیدحسام‌الدین شریعتمداری از استان لرستان، منتخب حضور در ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، در یادمان شلمچه اجرا شد.

«جای خالی تو» پیش از یادمان شلمچه، در یادمان هویزه هم با استقبال عموم مخاطبان اجرا شده بود.

این نمایش، حکایت مردی است که ایام پایان سال به جنوب کشور می‌آید و سفره هفت سین خود را در مناطق عملیاتی می‌چیند و از مردم می‌خواهد کنار این سفره بنشینند.

در این نمایش، سیدحسام‌الدین شریعتمداری و آمنه حسن علی‌زاده ، امیر حسین آروین و فیروز مرادی موسوی ایفای نقش می کنند و دلوین کلهر و مهرسانا کوشکی عوامل اجرایی آن هستند

ششمین همایش ملی تئاتر خیابانی راهیان نور، از ۱۵ تا ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ به همت ستادمرکزی راهیان نور و اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره‌کل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایشی ایران با دبیری مصطفی بوعذار با حضور 11 اثر نمایشی از استان‌های همدان، لرستان، گیلان، آذربایجان شرقی، یزد، تهران و خوزستان در محوطه یادمان‌های دفاع مقدس خوزستان در حال برگزاری است.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران