در حال بارگذاری ...
به کارگردانی آرش رضایی

نمایش هلیون در الیگودرز به روی صحنه رفت

نمایش هلیون کاری از آرش رضایی منتخب حضور در یازدهمین دوره تئاتر صاحبدلان در تالار کمال شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاترلرستان، نمایش «هلیون»کاری از آرش رضایی (منتخب حضور در یازدهمین جشنواره سراسری تئاتر صاحبدلان)از یکشنبه ۲۳ لغایت جمعه ۲۸ آبان ماه سال ۱۴۰۰ ساعت ۱۷ عصر در تالار کمال اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز روی صحنه رفت.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: نویسنده:رسول حائز،موسیقی و منشی صحنه،سحر دهقان،نور و تدارکات:علی دهقانی،مدیر صحنه و گریم، پروانه جمشیدی،طراح گرافیک،فرشاد گودرزی،طراح صحنه و لباس،آرش رضایی میباشند

آرش رضایی،بهار نعمتی،شیوا باسمنج،زینب کوشاری،زهرا قربانی،زهره عبدالوند،امین ملاباقری،هستی آسترکی،حدیث شکیبا،تهمینه رضایی،ساحل گودرزی در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

این نمایش توسط گروه ققنوس و با همکاری مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن هنرهای نمایش الیگودرز اجرا میشود.

شایان ذکر است این نمایش در روزهای دوشنبه میزبان کادر درمان و مدافعان سلامت و همچنین در روز سه شنبه میزبان بسیجیان هنرمند و در روز چهارشنبه نیز میزبان خانواده های شهدا و ایثارگران بوده و با استقبال این عزیزان این اثر به روی صحنه رفت و در پایان اجراها نمایش به تمامی بزرگواران و شهدای جنگ تحمیلی و سلامت تقدیم گردید.

 اجراهای عموم نمایش هلیون از روز یکشنبه ۲۳ آبان ماه آغاز شده و تا روز جمعه ۲۸ آبان ماه با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی پایان یافت.




نظرات کاربران