در حال بارگذاری ...

مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان منصوب شد

در حکمی از طرف مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و با تایید مرکز حراست وزارت " حبیب جمشیدی " به سمت مدیر حراست این اداره کل منصوب شد.

به گزارش تئاتر لرستان و به نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، صبح امروز چهارشنبه 26 شهریور ماه در مراسمی با حضور مسئولین حراست استان،مدیر کل، معاونین و جمعی از کارکنان اداره کل، ضمن تقدیر از زحمات " رضا نیازی " مدیریت سابق حراست " حبیب جمشیدی " به سمت مدیر حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان منصوب شد. 

احمدحسین فتایی؛ مدیرکل در این جلسه ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز شعر و ادب فارسی، گفت:بدون شک امنیت و آسایش امروز ملت ما، ثمره جان فشانی و رشادت های کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس، صادقانه و مخلصانه پای در صحنه جهاد نهادند.  

وی تصریح کرد: در حال حاضر توان نیروی انسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان به خوبی پاسخگوی نیازهای مجموعه بوده و تلاش می کنیم زمینه بهره مندی از ظرفیت و توان مجموعه همکاران در رده ها و سمت های مختلف را فراهم نماییم تا شاهد ارتقاء روز افزون همکاران باشیم. 

لازم به ذکر است " حبیب جمشیدی " که پیش از این ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی الیگودرز را بر عهده داشته با این حکم جایگزین " رضا نیازی " گردید که چندی پیش به عنوان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل منصوب گردیده بود.

 




نظرات کاربران