در حال بارگذاری ...

مدیر و معاون صندوق اعتباری هنر در لرستان با هنرمندان دیدار کردند

به گزارش تئاتر لرستان، مدیر و معاون صندوق اعتباری هنر با هیات همراه روز جمعه ١٣ اردیبهشت به منظور دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان به این استان سفر کردند.

مدیران صندوق اعتباری هنر روز جمعه  ١٣ اردیبهشت به منظور دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه استان لرستان به این استان سفر کردند و در این سفر ضمن دیدار چهره به چهره با هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران استان لرستان، وضعیت اهالی فرهنگ و هنر مناطق سیل زده را از نزدیک بررسی خواهند کرد.

دیدار با اهالی فرهنگ، هنر و رسانه مناطق سیل زده شهرستان های خرم آباد، پلدختر، معمولان، دلفان، کوهدشت و ... از جمله برنامه های هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر به این استان است.

مدیران صندوق اعتباری هنر، پس از ورود به این استان در جشنواره فرهنگی ،هنری اقوام لرستان که درمنطقه کله گاو راه کوهدشت برگزار شد، حضور یافتند.

هیأت اعزامی صندوق اعتباری هنر صبح امروز با حضور در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان با حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضاحنان مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی این استان دیدار و گفتگو کردند.

در پی وقوع سیل در نخستین روزهای بهار ٩٨ در استان لرستان، صندوق اعتباری هنرهمگام با سایر نهادهای کشور از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان نسبت به شناسایی هنرمندان، نویسندگان و روزنامه نگاران آسیب دیده از این حادثه اقدام و حمایت از این هنرمندان را در دستور کار خود قرار داده است.

استان لرستان پانزدهمین مقصد مدیران صندوق اعتباری هنر است.




نظرات کاربران