در حال بارگذاری ...
به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

«روزهای بی‌قوام» در لرستان به صحنه رفت

نمایش «روزهای بی‌قوام» هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان به روی صحنه رفت

 به گزارش تئاتر لرستان وبه نقل از حوزه هنری،کارگردان نمایش «روزهای بی‌قوام» گفت:  این نمایش هم‌زمان با سراسر کشور در لرستان به روی صحنه رفت.

احسان ملکی کاگردان نمایش  اظهار داشت:نمایش «روزهای بی‌قوام»، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور درایام دهه فجر به روی صحنه می‌رود.

وی افزود: این نمایشنامه ، یک کار رئال با ژانر سیاسی ،اجتماعی است و در مورد شخصیتی بنام«علی‌ قوام» است که در جریان فعالیت های سیاسی که دارد ، دستگیر می‌شود؛ در این نمایش، روند پیگیری‌های همسر قوام برای یافتن خبری از او به نمایش گذاشته می‌شود.

کارگردان نمایشنامه روزهای بی‌قوام عنوان کرد: این نمایش طی روزهای18تا23بهمن، رأس ساعت 17 در حوزه هنری لرستان(تالار ماه) به روی صحنه می رود.

وی تصریح کرد: نمایش روزهای بی‌قوام به نویسندگی «ایوب آقاجانی » و با بازی «مینا سپهوند »، «کاوه نورمحمدی »، «محمد نوریان »، سجاد شفیعی »، «کاوه اسدی»،«انیس عرشیا »، «میلاد قلاوند »، «حدیث قاسم‌پور»، « صدرا بهاروند » و ایلیا درگاهی اجرا می‌شود، همچنین طراحی صحنه برعهده « روحان امامی: است و موسیقی کار را نیز «نوید بهرامی» برعهده خواهد داشت.




نظرات کاربران