در حال بارگذاری ...

حضور هنرمندان ٥ استان کشور در جشنواره‌ی تئاتر فجر استانی لرستان

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از حضور هنرمندان تئاتر تهران ، کرمانشاه ، مرکزی ، خوزستان و لرستان در سومین جشنواره ی تئاتر فجر استانی در خرم آباد خبر داد .

به گزارش تئاتر لرستان و به نقل روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فرید رحمتی با اعلام این خبر گفت: خرم آباد از ١٩تا ٢٣دی ماه سال جاری میزبان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر خواهد بود و طی این رویداد ٥ نمایش صحنه ای از تهران ، کرمانشاه ، خوزستان و مرکزی و ٢ نمایش از لرستان در قالب خیابانی و نمایشنامه خوانی به اجرا در خواهد آمد.

دبیر سومین جشنواره ی تئاتر استانی فجر لرستان افزود: این جشنواره از ١٩ دی ماه و با اجرای نمایش "آنتیگونه" به کارگردانی افق ایرجی از استان مرکزی از ساعت ١٧ عصر در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد آغاز خواهد شد و در روز دوم این رویداد نمایش "اوسنه" به کارگردانی مهدی آشوق از استان خوزستان از ساعت ١٧ عصر در تالار شهید آوینی به روی صحنه خواهد رفت.

وی تصریح کرد: در روز جمعه ٢١ دی ماه و از ساعت ١٦ عصر ابتدا نمایش خیابانی "اشتباهی درست" به کارگردانی پژمان شاهوردی در محوطه ی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد به اجرا خواهد رفت و سپس از ساعت ١٧ و در تالار شهید آوینی این مجتمع شاهد اجرای نمایش "سپاسنامه حانیه و چند حکایت متقاطع" به کارگردانی مرتضی اسدی مرام از استان کرمانشاه خواهیم بود .

رحمتی سپس به برنامه ی روز چهارم سومین جشنواره ی تئاتر فجر استانی لرستان اشاره کرد و ابراز داشت : در روز شنبه ٢٢ دی ماه و از ساعت ٩ صبح  ورکشاپ ساخت عروسکهای نمایشی با حضور گلشن حسنوند در پلاتوی شیدا مجتمع برگزار می شود و سپس در نوبت عصر و در ساعت ١٨ نمایش "دانتون" به کارگردانی حامد اصغر زاده از تهران به روی صحنه می رود .

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پایان خاطر نشان ساخت: در روز پایانی سومین جشنواره ی تئاتر فجر استانی لرستان ، اجرای نمایشنامه خوانی "اعترافاتی درباره ی زنان "به کارگردانی امیرمحمد حسنوند از لرستان از ساعت 30/13 عصر در پلاتو شیدای مجتمع فرهنگی هنری ارشاد و سپس نمایش "موش و گربه"به کارگردانی فرزاد لباسی از تهران از ساعت ١٧ عصر در تالار شهید آوینی این مجتمع به اجرا در خواهد آمد




نظرات کاربران