در حال بارگذاری ...
فرزاد زیدی‌نژاد رییس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان

هنر منشاء الهی دارد و جنبشی است از سوی انسان

فرزاد زیدی نژاد ریئس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان به دو گروه راه یافته به سی وهفتمین‌جشنواره بین المللی تئاترفجر تبریک گفت.

 به گزارش تئاتر لرستان، جامعه تئاتر استان، فرزاد زیدی نژاد ریئس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان ضمن تبریک  به خاطر حضور دو گروه نمایشی از این استان در سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر افزود؛‌ هنر منشاء الهی دارد و جنبشی است از سوی انسان تا بتواند درد هجران را کاهش دهد.

انسان درد خدا دارد و عاشق کمال مطلق است و کار هنری انسان از ستایش فطری هنرمند در برابر حقیقت سرچشمه می گیرد و می کوشد کمال و جمال آن حقیقت را برابر درک خود متجلی کند.

بر این اساس هنرمند به اندازه ای که عارف به جمال و کمال الهی است و قلبش لبریز از عشق او باشد هنرش ناب و الهی است.

عرصه هنر تئاتر به دلیل تعامل زنده بازیگر و مخاطب امکان بیشتری برای حصول چنین هدف مقدسی دارد.

بی تردید حضور دو گروه ازاستان لرستان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر  پلکانی برای دستیابی به چنین هدفی بوده است که موفقیت هنرمندان تئاتر استان است.

یقینا حضور این دو گروه از استان در جشنواره بین المللی تئاتر فجر باعث سربلندی و افتخار جامعه تئاتر استان است و مایه خیر برای عرصه تئاتر استان و کشور است.

گروههای تئاتر استان در حالی رقبای قدرتمند خود را پشت سر گذاشت که آثار قابل تاملی به این دوره راه یافته بود؛ بر خود فرض می دانیم که ضمن سپاس از همدلی همه اعضای هنرمندان وادی فرحبخش تئاتر، تبریک صمیمانه خود را اعلام دارم.

باشد که به همت هنرمندان عرصه تئاتر استان، سال آینده، رویش های جدیدی از درخت تئاتر استان داشته باشیم.




مطالب مرتبط

نظرات کاربران