در حال بارگذاری ...

«افسانه امیل و ممیل» به جشنواره بین المللی تئاتر فجر رفت

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان از راهیابی نمایش «افسانه امیل و ممیل» به کارگردانی شهاب امرایی از شهرستان دورود به سی و هفتمین جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر خبر داد .

به گزارش تئاتر لرستان وبه نقل ازروابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان، فرید رحمتی با اعلام این خبر،گفت: گروه انتخاب بخش بین الملل جشنواره ی تئاترفجرمتشکل از سهراب سلیمی، افشین خورشید باختری ومحسن علیخانی، پس از تماشای اکثر آثار به صورت زنده و بازبینی برخی از آثاربه صورت فایل تصویری،از بین شصت و سه نمایش برگزیده از سی و چهار جشنواره تئاتر استانی، چهارده اثر را برای حضور در این جشنواره برگزیدند.

بنا بر رای هیات داوران این جشنواره ، نمایش «افسانه امیل و ممیل» به کارگردانی شهاب امرایی از شهرستان دورود که به عنوان نمایش منتخب جشنواره ی تئاتر استان لرستان نامزد حضور بود ، موفق به راهیابی به بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر گردید .

رحمتی تصریح کرد : این برای چندمین سال متوالی است که شاهد حضور و درخشش هنرمندان تئاتر استان لرستان در جشنواره‌ی بین المللی تئاتر فجر هستیم و برای گروه اجرایی این نمایش در جشنواره ی امسال نیز آرزوی موفقیت و درخشش داریم .




نظرات کاربران