در حال بارگذاری ...
به همت انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان

انتخاب بازیگر باحضور عوامل سریال سلمان فارسی صورت گرفت

به گزارش تئاتر لرستان، به همت انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان وبا مساعدت رئیس انجمن هنرهای نمایشی لرستان پنج شنبه22 شهریورماه با حضور عوامل سریال سلمان فارسی به کارگردانی داود میرباقری در پلاتو شیدا شهرستان خرم‌آباد تست بازیگری برای این سریال انجام شد.

به گفته فرزاد زیدی نژاد، با هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز هنرهای نمایشی جهت تست بازیگری برای سریال فوق در استان لرستان حضور یافته و مراحل گزینش بازیگر انجام پذیرفت.

 در مراحل اولیه حضور عوامل سلمان فارسی، مدیر کل اداره فرهنگ وارشاداسلامی، معاونت فرهنگی هنری ارشاد و مدیر عامل خانه مطبوعات استان از روند و چگونگی این پروژه بازدید کردند.

 رئیس انجمن هنرهای نمایشی یادآور شدند که به همکاری دفاتر نمایندگی استان تعداد240نفر از پیشکستوتان، فارغ التحصیلان و هنرمندان به بازیگری در دو نوبت صبح و عصر در مقابل دوربین سریال سلمان فارسی مراحل اولیه ثبت نام را انجام دادند.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «سلمان فارسی» در ۳ دوره ایران، بیزانس و بخش مربوط به اسلام تولید خواهد شد و بازیگران آن قرار است فقط منحصر به بازیگران تهران نباشند و انتخاب هنرمندان از سراسر کشور صورت خواهد گرفت.  این سریال در دو بخش کودکی سلمان تا رحلت پیامبر(ص) و بازگشت سلمان به مدائن طراحی شده است.




مطالب مرتبط

درخشش نمایش «نوری جونی و بچه برقی» در نخستین جشنواره مدیریت مصرف برق

درخشش نمایش «نوری جونی و بچه برقی» در نخستین جشنواره مدیریت مصرف برق

نمایش «نوری جونی و بچه برقی»، علاوه بر کسب مقام برتر در نخستین جشنواره ملی نمایش عروسکی مدیریت مصرف انرژی برق که در خرم‌آباد برگزار شد، در اجراهای خود، با مخاطبان کودک و نوجوان هم ارتباط خوبی برقرار کرد.

|

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی با شهرداری و شورای شهر ازنا برگزار شد

به گزارش خبرنگار تئاتر ایران در لرستان،  ششم آذرماه ١٤٠٢ جلسه ای با حضور منوچهر حسنی شهردار، عبداله ذلقی رییس شورای شهر، میثم محتشم رییس اداره ارشاد و محسن لک رییس انجمن هنرهای نمایشی ازنا در محل ...

|

نظرات کاربران