در حال بارگذاری ...
با پایان یافتن سی امین جشنواره تئاتر استان لرستان

«افسانه امیل و ممیل» از دورود به جشنواره فجر معرفی شد

سی امین جشنواره تئاتر استانی که کار خود را از دهم شهریور آغاز کرده بود، دوازدهم شهریورماه با برگزاری مراسمی در سالن شهید آوینی شهرستان خرم‌آباد و معرفی برگزیده‌ها به کار خود پایان داد.

به گزارش تئاتر لرستان،  در این مراسم که با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان؛ معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد لرستان،  دبیر جشنواره، هنرمندان پیشکسوتان تئاتر استان و نیز اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و علاقه مندان به هنرهای نمایشی حضور با رای هیات داوران، برترین های جشنواره تئاتر استان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

آرای هیئت داوران سی امین جشنواره تئاتر استان لرستان  به این شرح است:

هیأت داوران سی‌امین جشنواره تئاتر استان لرستان فرشید صمدی پور، مهدی محمّدی و  سیدسیامک موسوی اسدزاده و نظارت نصرت اله مسعودی، پس از بررسیِ 8 اثر به نمایش درآمده در این جشنواره،  آراء خود را به شرح زیر اعلام  کرد:

 

 اقلام تبلیغاتی: جایزه برترِ این بخش را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به طراح آفیش و بروشور نمایش «افسانه امیل و ممیل»  حسین مهدیان از شهرستان دورود، تقدیم شد.

 

 طراحی نور: جایزه برتر این بخش را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به طراح نور نمایش «پرده»،  وحید اکبری از شهرستان کوهدشت، اهداء شد.

 

طراحی لباس:

 -  در این بخش، با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی، از طراح لباس نمایش « مضحکه طبخ و طرب»  عباس خسروی از شهرستان بروجرد، تقدیر شد.

 جایزه برتر طراحی لباس را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی، به طراح لباس نمایش «گنج خسیس» پویا حسنوند از شهرستان خرّم آباد، اهدا شد.

 

 طراحی صحنه: هیأت داوران جشنواره، جایزه برتر طراحی صحنه را  به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی به طراح صحنه نمایش «افسانه امیل و ممیل» محسن فراهانی از شهرستان دورود، اهدا کردند.

 

 موسیقی:هیأت داوران جشنواره، در این بخش، با اهداء لوح تقدیر و جایزه ی نقدی، از گروه سازنده موسیقی نمایش «گنج خسیس» از شهرستان خرّم آباد، تقدیر به عمل آورد.

 جایزه برتر موسیقی  به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه ی نقدی به سازنده ی موسیقی نمایش «افسانه امیل و ممیل»  پوریا لک از شهرستان دورود، اهدا شد.

 

 بازیگری زن:

- جایزه سوّم بازیگری زن: هیأت داوران جشنواره، جایزه سوّم بازیگری زن را به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی به طور مشترک به بازیگر نمایش «سکرت  و ساطور»مینا دهقان پور از شهرستان خرم آباد و بازیگر نمایش «پرده»  فائزه کرمی راد از شهرستان کوهدشت تقدیم کرد.

 - جایزه دوّم بازیگری زن:  جایزه دوّم بازیگری زن را به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، به  بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» فاطمه سرمدی از شهرستان دورود، اهداء شد.

-جایزه نخست بازیگری زن: هیأت داوران جشنواره، جایزه اوّل بازیگری زن را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» معصومه رضایی از شهرستان دورود، تقدیم کرد.

 

 بازیگری مرد:

- جایزه ی ویژه ی بازیگری مرد، به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» ناصر جودکی از شهرستان دورود، اهداء شد.

- هیئت داوران جشنواره، با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی، از بازیگران نمایش «تراژدی سربازهای کوکی» علی دهریزی، مسعود کردی، حامد گودرزی، حمید میرزایی و سامان شکیبا، از شهرستان بروجرد، تقدیر کرد.

- جایزه سوّم بازیگری مرد: هیأت داوران جشنواره، جایزه سوم بازیگری مرد را به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، به طور مشترک به بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل» رضا حاجیوند از دورود و بازیگر نمایش «گنج خسیس» پویا حسنوند از خرم آباد اهدا کرد.

- جایزه دوّم بازیگری مرد: هیأت داوران جشنواره، جایزه دوّم بازیگری مرد را به همراه لوح تقدیر و جایزه نقدی، به بازیگر نمایش «افسانه امیل و ممیل»  حسین مهدیان از شهرستان دورود، اهدا کرد.

جایزه نخست بازیگری مرد:  جایزه اوّل بازیگری مرد را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی، به بازیگر نمایش «هیپوفیز»  بهفر سماواتیان از شهرستان بروجرد، تقدیم شد

 

نمایشنامه نویسی:

با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از نویسنده نمایشنامه «سکرت و ساطور»، یدالله شعبان از شهرستان خرّم آباد، تقدیر شد.

جایزه نخست نمایشنامه نویسی: هیأت داوران جشنواره، جایزه اوّل نمایشنامه نویسی را به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به نویسنده نمایشنامه «افسانه امیل و ممیل» جناب آقای شهاب امرایی از شهرستان دورود، اهداکرد.

 

کارگردانی:

هیأت داوران جشنواره، با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از کارگردان نمایش «هیپوفیز»،  عرفان مقصودی از شهرستان بروجرد، تقدیر کرد.

جایزه نخست کارگردانی: جایزه اوّل کارگردانی به همراه تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی را به کارگردان نمایش «افسانه امیل و ممیل» شهاب امرایی از شهرستان دورود، اهدا شد.

 

هیأت داوران سی‌امین جشنواره تئاتر استان لرستان، از میان آثار به نمایش درآمده در این جشنواره، تنها نمایش «افسانه امیل و ممیل» به کارگردانی  شهاب امرایی از شهرستان دورود را به دبیرخانه ی جشنواره بین المللی جشنواره ی فجر معرفی کرد.

 

 

 

 

 




نظرات کاربران