در حال بارگذاری ...
باحضور رییس انجمن هنرهای نمایش استان لرستان

تقدیر از جشنواره اتودهای نمایشی ازنا

باحضور رییس انجمن هنرهای نمایش استان لرستان، مراسم تقدیر از عوامل و برگزار کنندگان هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا برگزار شد

به گزارش تئاتر لرستان، با حضور کیانپور نماینده مردم دورود و ازنا، محمدی نژاد فرماندار ازنا، خانم پوریان معاونت فرمانداری، اعضای شورای شهر، محمد لک مدیر ارشاد ازنا، فرزاد زیدی نژاد ریاست انجمن هنرهای نمایشی لرستان، محسن لک مسئول انجمن هنرهای نمایشی ازنا، مدیران شهرستان و اهالی رسانه در محل سالن جلسات فرمانداری ازنا، مراسم تجلیل از عوامل و برگزار کنندگان هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا برگزار شد.

در ابتدای جلسه کیانپور ضمن تبریک روز خبرنگار از زحمات مدیریت ارشاد ، انجمن هنرهای نمایشی و همه عوامل برگزار کننده  جشنواره قدردانی کرد.

او گفت: با وجود امکانات اندک برگزاری چنین برنامه‌ای با حضور استان های غرب کشور بسیار عالی و قابل تحسین بود.

کیانپور از  زحمات همه جوانان و عوامل اجرایی تقدیر و تشکر کرد و افزود: با تمام توان از این هنرمندان جوان حمایت خواهم کرد و  پیگیر تکمیل سالن آمفی تئاتر ارشاد خواهم بود.

محسن لک دبیر اجرایی جشنواره، با بیان گزارشی از برگزاری جشنواره به نیابت از هنرمندان و عوامل برگزاری جشنواره از حمایت‌های نماینده محترم، فرماندار، معاونت فرماندار تقدیر و تشکر کرد و بیان کرد این حمایت و مراسم تجلیل در دوره‌های برگزاری جشنواره بی‌نظیر بوده و برای اولین بار است که با حضور نماینده و فرماندار از عوامل برگزاری جشنواره تقدیر می‌شود که این خود نشان دهنده نگاه فرهنگی این عزیزان است.

لک در ادامه از زحمات و تلاش های محمد لک مدیریت ارشاد ازنا قدردانی کرد و او را مدیری پرتلاش و بی‌ادعا معرفی کرد که با تشویق میهمانان همراه شد.

در ادامه با لوح تقدیر و اهدای هدایا از طرف مهندس کیانپور و فرماندار از عوامل و برگزیدگان جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا تقدیر شد.

فرزاد زیدی نژاد ریاست انجمن هنرهای نمایشی با تشکر از حمایت های مسئولین و برگزار کنندگان جشنواره تقدیر کرد و با اهدا لوح تقدیر از طرف  حنان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از محمد لک مدیر ارشاد و محسن لک مسئول انجمن ازنا تقدیر کرد.




نظرات کاربران