در حال بارگذاری ...

«نون مثل نفت» جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره ملی تئاتر اهواز را دریافت کرد

هیئت داوران جشنواره ملی تئاتر اهواز جایزه ویژه خود را در بخش بازیگری به نمایش نون مثل نفت تولید واحد نمایش حوزه هنری لرستان اهدا کرد.

به گزارش تئاتر لرستان، و به نقل از روابط عمومی حوزه هنری لرستان به نقل از خبرگزاری فارس نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز یکشنبه شب ۷ مرداد ماه ۹۷ به کار خود پایان داد.

در این جشنواره ۲۳ اثر نمایشی از ۱۴ استان کشور طی شش روز با یکدیگر به رقابت پرداختند و  هیئت داوران نخستین جشنواره ملی تئاتر اهواز متشکل از قطب الدین صادقی، عطاا.. کوپال و اصغر همت برگزیدگان جشنواره را معرفی کردند و جایزه ویژه هیئت داوران در بخش بازیگری به نمایش « نون مثل نفت » از لرستان رسید.

مسئول واحد نمایش حوزه هنری لرستان ضمن ابراز خرسندی از موفقیت نمایش حوزه هنری لرستان لرستان در این جشنواره گفت: نمایش « نون مثل نفت» اولین تولید صحنه‌ای ما در سال ۹۷ بود و توانست جایزه ویژه هیئت داوران جشنواره ملی تاتر اهواز را به خود اختصاص دهد.

این نمایش به گونه‌ای طراحی شده است که امکان اجرا بصورت صحنه‌ای و خیابانی را دارد و قرار است نمونه ی خیابانی این اثر نمایشی جهت حضور در جشنواره فجر آماده شود.

سپهوند ادامه داد: یکی از رویکردهای جدید ما در حوزه نمایش تمرکز زدایی بوده است به گونه ای که در سال های اخیر شاهد درخشش هنرمندانی از شهرهایی غیر از مرکز استان بوده ایم.

کوهدشت و بروجرد از جمله شهرستان هایی هستند که با رویکرد جدید در سالهای اخیر توانسته اند جایگاه خوبی در تئاتر کشور بدست آورند و « نون مثل نفت» نمونه ای از تاتر ما در شهرستان بروجرد است که روز گذشته توانست به سرپرستی پژمان شاهوردی موفقیت های ارزشمندی کسب نماید.

گفتنی است نمایش «نون مثل نفت» کیمیا بودن سرمایه های ملی را در قالب نمادهایی افسانه ای با بیانی طنز روایت می‌کند و سامان شکیبا، میلاد صادق زاده، مهتاب زند و پژمان شاهوردی در آن نقش آفرینی می‌کنند.




نظرات کاربران