در حال بارگذاری ...
در آستانه هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی

مدیر ارشاد و مسئول انجمن هنرهای نمایشی ازنا با امام جمعه و فرماندار فرهنگی دیدار کردند

جهت هماهنگی و هر چه بهتر برگزار شدن هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی ازنا مدیر ارشاد و مسئول انجمن های نمایشی با امام جمعه و فرماندار شهرستان دیدار کردند.

 به گزارش تئاتر لرستان، روزدوشنبه مورخ ٢٥ تیرماه  باد محمد لک مدیر اداره ارشاد، محسن لک مسئول انجمن هنرهای نمایشی و کیانوش همتی کارشناس تئاتر امام جمعه محترم و محمدی نژاد فرماندار شهرستان دیدار و درمورد مسائل فرهنگی و هنری و برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی و همایش سوگواری تعزیه به میزبانی ازنا تبادل نظر کردند.

امام جمعه شهرستان ازنا در این دیدار ضمن حمایت از هنر اصیل بیان کردند که نیاز جامعه امروز برگزاری مراسمات فرهنگی و هنری در سطح شهرستان می باشد. ایشان در ادامه با بیان اینکه هنری اصیل است که موازین اسلامی و عرف جامعه را در نظر گرفته و باعث ایجاد نشاط در جامعه شود.

همچنین ایشان قول مساعد دادند که در جلسه آتی شورای فرهنگ عمومی با حضور کیانپور نماینده شهرستان تکمیل سالن آمفی تئاتر مجتمع ارشاد را پیگیری نمایند.

در این جلسه محمد لک از همکاری ها و حمایت های امام جمعه از برنامه فرهنگی و هنری قدر دانی نمود و گزارشی از فعالیت آتی هنرمندان تئاتر ازنا خدمت ایشان اعلام نمود.

درادامه محسن لک از روند برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی گزارشی خدمت امام جمعه بیان نمود و خواسته هنرمندان ازناجهت تکمیل سالن آمفی تئاتر را خدمت ایشان مطرح کرد.

در جلسه دوم که در محل دفتر محمدی نژاد فرماندار شهرستان برگزار شد.

در این جلسه از همکاری ها و مساعدت فرماندار محترم که از اولین مراحل برگزاری جشنواره اتودهای نمایشی به شکل کامل از این جشنواره حمایت کردند تشکر و قدردانی شد.

در ادامه فرماندار  قول مساعد داد که هماهنگی لازم با سایر ادارات شهرستان در جهت هر چه بهتر برگزار شدن جشنواره اتودهای نمایشی صورت خواهد گرفت و مجموعه فرمانداری از تمامی فعالیت های فرهنگی و هنری هنرمندان ازنا حمایت خواهد کرد و پیگیر تکمیل ساخت آمفی تئاتر مجتمع ارشاد خواهد بود.

هفتمین جشنواره منطقه اتودهای نمایشی با حضور هنرمندان غرب کشور و چهره های مطرح تئاتر، سینما و تلویزیون کشور ١١ مرداد ماه سال جاری به میزبانی شهرستان ازنا برگزار خواهد شد.




نظرات کاربران