در حال بارگذاری ...

جلسه هم اندیشی روسای انجمن نمایش لرستان و همدان برگزار شد

دومین جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با استان همدان برگزار شد.

به گزارش تئاتر لرستان، دومین نشست  بین روسای انجمن‌های استان لرستان و استان همدان در تاریخ 20 تیرماه در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان همدان برگزار شد.

 این گونه نشست‌ها در راستای تبادل فرهنگی هنری بین استان‌هاست و همچنین یکی از اهداف آن  تولید آثار فاخر و اجرای عمومی و ارائه آن به جشنواره های مختلف است، تا سطح کیفی نمایش استان ارتقا یافته و استعدادهای خلاق و جوان این عرصه معرفی شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی لرستان،  ضمن اظهار خرسندی از این دیدار، تقویت روابط و گسترش همکاری‌های فیما بین را ضروری دانست و افزود: این دو انجمن با اجرای برنامه های بلند مدت مشترک می توانند به پویایی و ارتقای تئاتر استان‌ها کمک کنند.

او در همین رابطه خاطر نشان کرد: باید با برگزاری جلسات هم اندیشی در تمامی شعب انجمن‌ها در این زمینه اقدام کرد تا هنرمندان از این همدلی و تعامل بیشترین بهره را ببرند.

نیک فرجاد ریئس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان ضمن ابراز خرسندی از این نشست صمیمانه آمادگی واستقبال خود را راستای تفاهم نامه فرهنگی نمایشی اعلام داشت.

همچنین مقرر شد پس از برگزاری جشنواره فجر استانی، نمایش‌های منتخب هر دو استان در طرح  اجرای عمومی  قرار بگیرند.

در پایان، به منظور بررسی مسایل انجمن و عقد قرارداد تفاهم  جهت ارتباط نمایشی بین دو استان و همچنین برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط اساتید استان و تبادل دست آوردها و تجارب درخصوص پیشبرد اهداف انجمن هنرهای نمایشی دو استان تفاهم نامه‌ای امضا شد.




نظرات کاربران