در حال بارگذاری ...
باحضور مدیر کل استان لرستان

جلسه ی کارگروه فرهنگی شورای سیاستگذاری برگزار شد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در جلسه ی کارگروه فرهنگی شورای سیاستگذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان ، گفت : انقلاب اسلامی یک رخداد بزرگ فرهنگی بود.

به گزارش تئاترلرستان، حجت الاسلام حمیدرضا حنان در این جلسه که با حضور دستگاه های فرهنگی و آموزشی استان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه در قالب کارگروه فرهنگی ، تدوین و برنامه ریزی فعالیت ها و برنامه‌های است که به خوبی دستاوردهای چهل ساله‌ی نظام مقدس جمهوری اسلامی را منعکس می‌کند .

وی افزود : از آنجا که دشمنان نظام هنوز هم دست از دشمنی با ملت ایران برنداشته و همواره به دنبال تخریب چهره ی جمهوری اسلامی هستند، لازم است در تدوین و اجرای برنامه های سالگرد پیروزی انقلاب ، نگاه ویژه ای به موضوعات فرهنگی صورت گرفته و در همین راستا باید تبیین اندیشه های حضرت امام خمینی (ره) مورد توجه ویژه قرار گیرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد : متاسفانه برخی به دنبال منحرف کردن جریان انقلاب هستند و ما وظیفه داریم با تبیین درست دستاوردهای انقلاب اسلامی برای نوجوانان و جوانان، زمینه های مقابله با این تفکر را فراهم آوریم .

حنان اذعان داشت : برنامه های دستگاه های عضو کارگروه در جلسات آینده ی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت تا در نهایت، برنامه یا برنامه های پر محتوا و دارای تاثیر گذاری بیشتر در سطح جامعه ، به عنوان فعالیت های نهایی کارگروه به شورای سیاست گذاری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ارائه شود .

وی، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه ها را یکی از بهترین راهکارهای تبیین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: در تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی باید منویات و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری (مد الظله العالی) را سرلوحه ی امور قرار داد و بر اساس آن حرکت کرد . 




نظرات کاربران