در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایش هفت

«معرکه در معرکه» داود میرباقری در شهرستان الیگودرز به صحنه رفت

نمایش «معرکه در معرکه» داود میرباقری در شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت

به گزارش تئاتر لرستان، نمایش«معرکه در معرکه» به کارگردانی مرتضی آذرفر جدیدترین تولید گروه نمایش هفت شهرستان الیگودرز در روزهای 27و28اردیبهشت ماه در سالن مجتمع فرهنگی هنری سیمرغ ساعت 18عصر برای علاقه مندان به روی صحنه رفت.

 به گفته کارگردان این نمایش درباره، زنی به تحریک لوطی در معرکه ی پهلوانی حاضر شده و مـدعی می گردد که پهلوان با او ارتباط داشته و از پهلوان صاحب فرزندی شده است . پهلوان سعی دارد به تماشاگران معرکه بقبولاند که این فقط بازی از پیش برنامه ریزی شده است. امـا در نهایت پهلوان که آبروی زن را در خطر می بیند، بـرای حـفظش این تهمت را می پذیرد.زن وقتی جوانمردی پهلوان را می بیند فرزند خود را به او می سپارد و از شهر می رود.

پهلوان که آبروی خود را در شهر از دست داده و شاگردش را  نیز از خود رانده است به تنهایی و با مشقت فراوان دختر را بزرگ می‌کند، پس از سال‌ها شاگرد پهلوان باز می‌گردد و عاشق دختر می‌شود، اما لوطی پیر نقشه ای دیگر دارد.

بازیگران، مر تضی آذرفر، حسین احمدی ، علی لطفی ، عاطفه در ویشی ، افروزه افروغ در این نمایش به ایفای نقش پرداختند

سایر عوامل، دراماتورژ محسن اکبری، طراح صحنه، حمزه سمیعی فرد، مشاور کارگردان، هادی کیانمهر، دستیار کارگردان، حسین احمدی، طراح نور، محسن اکبری، طراح لباس، پروانه عیسوند، موسیقی متن، جهانگیر لطفی، نوازنده دف و دایره، مهرداد سرلک گریم ،سپیده شاهمنصوری مدیر صحنه ، رضوان حاجی علی، منشی صحنه، زهرا قلیان اجرای دکور، محسن کیانی اجرای نور و صدا ، مهدی آذرفر تصویر برداری و عکس، ابوالفضل آذرفر طراح بروشور و پوستر، مرتضی آذرفر مدیریت برنامه ریزی و اجرا ، هادی آذرفر و نادر بهنام فرد است.

در اجرای پایانی این نمایش هنرمندان تئاتر شهرستان ازنا ونایب رئیس انجمن هنرهای نمایش استان لرستان حضور داشتند.

نمایش «معرکه در معرکه» داود میرباقری در شهرستان الیگودرز به روی صحنه رفت

 

در اجرای پایانی این نمایش هنرمندان تئاتر شهرستان ازنا ونایب رئیس انجمن هنرهای نمایش استان لرستان حضور داشتند.

 

 




نظرات کاربران