در حال بارگذاری ...
اولین جلسه هم اندیشی انجمن هنرهای نمایشی ازنا

جهت برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی

به گزارش تئاتر لرستـــــــان،9 اردیبهشتماه  مصادف با روز شوراها، جلسهای با حضور موسویان شهردار، اعضای محترم شورای شهر، محمد لک مدیریت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاونین محترم شهرداری و محسن لک مسول انجمن هنرهای نمایشی ازنا در محل دفتر شورای شهر ازنا برگزار شد.

در ابتدای جلسه موسویان شهردار ضمن تبریک روز شوراها از همکاری های شورای محترم شهر قدردانی کرد و گفت: شهرداری آماده حمایت از فعالیت های فرهنگی هنری با همکاری شورا و هنرمندان می باشد و همچون سال های گذشته از برگزاری جشنواره اتودهای نمایشی حمایت خواهد کرد.

در ادامه محمد لک مدیر اداره ارشاد با تبریک روز شورا از همکاری های شهرداری و شورای شهر ازنا در برگزاری برنامه های فرهنگی و هنری و بطور اخص برگزاری چندین دوره جشنواره اتودهای نمایشی قدردانی کرد و بیان نمود که امید داریم این همکاری ها ادامه یابد.

سید مسعود صالحی نایب رییس شورا ضمن قدردانی از حضور مدعوین در جلسه پیشنهاد داد که با مساعدت شهردار محترم معاونت فرهنگی در شهرداری ایجاد شود تا بتوان در کنار فعالیت های عمرانی در زمینه فرهنگی هم شاهد پیشرفت شهرستان باشیم. ایشان در ادامه ضمن اعلام آمادگی شورای شهر در برگزاری هفتمین جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی بیان نمودند که مصوبه مربوط به برگزاری جشنواره در شورا مصوب و در کمیته انطباق فرمانداری تصویب شده است.

محسن لک مسیول انجمن هنرهای نمایشی ازنا نیز ضمن تبریک روز شوراها از همکاری ها و مساعدت شهرداری و شورای شهر ازنا در حمایت تئاتر و برگزاری چندین دوره جشنواره اتودها قدر دانی نمود و اضافه کرد انشاالله با حمایت شهردار، شورای شهر و فرماندار محترم شهرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و انجمن هنرهای نمایشی لرستان در تیرماه سال جاری هفتمین دوره جشنواره منطقه ای اتودهای نمایشی به میزبانی ازنا برگزار خواهد شد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که به پاسداشت حمایت شهردار و اعضای محترم شورای شهر از زحمات این عزیزان در جشن روز جهانی تئاتر که به میزبانی دورود در ۳۰ ام فروردین ماه با حضور هنرمندان تئاتر استان و مسئولین استانی برگزار گردید تقدیر شد.

در پایان جلسه با اهدا لوح تقدیر از طرف اداره ارشاد و انجمن هنرهای نمایشی از زحمات و حمایت های شورای شهر از تئاتر تقدیر شد.




نظرات کاربران