در حال بارگذاری ...
دورود میزبان جشن روز ملی هنرهای نمایشی در لرستان

جشن روز ملی هنرهای نمایشی با حضور گسترده‌ی هنرمندان تئاتر استان لرستان در تالار کوهسار شهرستان دورود برگزار شد

به گزارش تئاتر لرستان ، در این جشن که پنجشنبه سی ام فروردین ماه به همت انجمن هنرهای نمایشی استان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود برگزار شد ، هنرمندان تئاتر استان گرد هم آمده و روز ملی هنرهای نمایشی را گرامی داشتند .

در نوبت صبح این برنامه ، ابتدا سید موسی موسوی رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دورود ضمن خوش آمد گویی به حاضران ، گفت : شهرستان دورود از ظرفیت های بسیاری در زمینه ی هنر به خصوص هنر نمایش برخوردار است و امیدواریم با افتتاح سالن تئاتر مجتمع فرهنگی هنری ، شاهد میزبانی از جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری باشیم .

در ادامه ی این مراسم هنرمندان حاضر در جشن ، ضمن حضور در فضای باز به بحث و گفتگو پیرامون موضوعات مختلف تئاتری استان پرداخته و با نان و روغن و دوغ محلی مورد پذیرایی قرار گرفتند .

در بخش پایانی این جشن که پس از صرف نهار و در محوطه ی تالار کوهسار شهرستان دورود برگزار شد ، علاوه بر تقدیر از حامیان تئاتر استان ، از پیشکسوتان ، فعالین ، هنرمندان شاخص و روسای انجمن در شهرستان های استان نیز با اهداء لوح و هدیه ی نقدی ، تقدیر بعمل آمد .

لازم به ذکر است در این مراسم علاوه حضور مسئولین استانی از جمله مدیر کل ، معاون هنری ، کارشناسان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و برخی روسای تابعه در شهرستان ها ، رییس ، معاون و مسئول انجمن نمایش حوزه ی هنری ، مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و همچنین فرماندار ، شهردار ، اعضای شورای اسلامی شهر و برخی روسای ادارات دولتی شهرستان دورود ، حضور داشتند .

جشن روز ملی هنرهای نمایشی در لرستان بعداز ظهر پنجشنبه سی ام فروردین ماه ١٣٩٧ به کار خود پایان داد .




نظرات کاربران