در حال بارگذاری ...

«پژمان شاهوردی» به‌عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی انتخاب شد

به گزارش تئاتر لرستان، «پژمان شاهوردی» بازیگر، نویسنده و کارگردان حوزه هنرهای نمایشی و هنرمند جریان‌ساز از سوی حوزه هنری لرستان، به‌عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سامان سپهوند معاون فرهنگی هنری حوزه هنری لرستان در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه هر ساله طی مراسمی هنرمند سال انقلاب در رشته های مختلف انتخاب می شود، اظهار داشت: در روزهای پایانی سال گذشته لیست هایی از هنرمندان برجسته استان را در این رابطه به حوزه هنری ارسال کردیم.

وی با بیان اینکه سال گذشته «آرش فروغی» کاریکاتوریست برجسته کشور و لرستان به عنوان هنرمند سال انقلاب اسلامی معرفی شد، تصریح کرد: امسال نیز «پژمان شاهوردی» از هنرمندان عرصه نمایش به عنوان هنرمند سال انقلاب انتخاب شده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری لرستان خاطرنشان کرد: طی مراسمی که روز دوشنبه در تالار اندیشه حوزه هنری تهران برگزار می شود، از «پژمان شاهوردی» هنرمند جریان ساز حوزه هنری لرستان تجلیل می شود.

بر اساس این گزارش، «پژمان شاهوردی» نویسنده، کارگردان و بازیگر برجسته حوزه هنرهای نمایشی است که در جریان فعالیت خود در حوزه هنری بیش از ۳۰ جایزه معتبر ملی را در جشنواره های مختلف کسب کرده است. نمایش «لیلی و مجنون» اثر پژمان شاهوردی در سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر توانست ۶ جایزه را کسب نماید.




نظرات کاربران