در حال بارگذاری ...
پیام نوروزی

مدیر کل اداره فرهنک وارشاد اسلامی استان لرستان

به گزارش تئاتر لرستان، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پیامی فرارسیدن روز جهانی تئاتر، روز ملی هنرهای نمایشی، را به هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی استان لرستان تبریک گفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ، متن پیام حجت الاسلام حمید رضا حنان به مناسبت روز جهانی تئاتر به این شرح است :

روز جهانی تئاتر فرصتی است مغتنم ، تا بر اهمیت نقش تئاتر در زندگی اجتماعی و نقش این هنر در انسان سازی تاکیدی دوباره گردد.

اجرای تئاتر بر صحنه، تلنگری است  بر مخاطبان که آموزه های دینی، فلسفی و اجتماعی تئاتر را سرلوحه کار خود قرار داده و در مسیر ارتقاء دانش هنری و فرهنگی عمومی جامعه و در نتیجه ، پیشبرد اهداف عالیه فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، این آموزه ها را بیش از پیش به کار گیرند.

دامنه شمول و فراگیری موضوعات تئاتر به گونه ای است که بسیاری از ارزش های ناب و مقدس جمهوری اسلامی ایران همچون شهدای گرانقدر و عزیز، دفاع مقدس، پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و سایر موضوعات اجتماعی را می توان به واسطه ی این هنر والا به خوبی پوشش داده و نسل امروز را با زبانی بسیار تاثیرگذار و نافذ، با این ارزش ها آشنا ساخت .

همراه با طلیعه بهار و آغاز سال نو، فرا رسیدن روز ملی هنرهای نمایشی را به همه هنرمندان ارجمند، و کلیه دست اندرکاران هنر ارزشمند و انسان ساز تئاتر تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم  با تلاش روزافزون ایشان شاهد ارتقاء بیش از پیش تئاتر لرستان باشیم.

 

حمید رضا حنان

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان




نظرات کاربران