در حال بارگذاری ...
توسط گروه نمایشی پلک

«آجر» در خرم آباد نمایشنامه‌خوانی شد

توسط گروه نمایشی پلک «نمایشنامه آجر» در پلاتو شیدا شهرستان خرم آباد خوانده شد

به گزارش تئاترلرستان، «نمایش آجر»کاری ازگروه تئاتر پلک باهمکاری انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان درپلاتوشیدا شهرستان خرم آباد خوانده شد.

به گفته کارگردان،«آجر» قصه‌ آنا و آتاست که غرق در مرداب شهری آلوده، در تلاشند تا خود را نجات داده و به اتوپیای خیالی خود برسند، اما هر چه بیشتر تقلا می‌کنند بیشتر غرق می‌شوند، جامعه نیز پذیرای آنها و رؤیاهایشان نیست و آنها ناگزیر برای دستیابی به رؤیاهایشان وارد هزارتویی بی‌بازگشت می‌شوند که در پس هر پیچ و خمش، مصائب و مشکلاتی بزرگ کمین کرده‌ است. آنا و آتا از سوی خانواده، شهر و مردمان خود طرد شده‌اند و به‌دنبال سرپناهی امن و آرام هستند، غافل از آنکه در چنین کلان‌شهری، امنیت و آرامش دورتر از آن است که پذیرای دو دختر تنها و سرگردان باشد.

می‌توان گفت «آجر»، بیشتر زندگی مردمانی‌ است که در خانه‌های کوچک و نیمه‌فروریخته‌ آجری خود دست به گریبانند؛ آجرنشینانی که هر روز مرگ را به زندگی و هر شب زندگی را به مرگ پیوند می‌دهند.

سرپرست گروه اعلام کرد نمایش «آجر» به نویسندگی محسن عظیمی و کارگردانی امیرمحمدحسنوند در تاریخ شنبه  ویک شنبه 28و29 اسفند ساعت 30/16 در خرم آباد پلاتو شیدا انجمن هنرهای نمایشی شهرستان خرم آباد خوانش گردید که با استقبال گرم مخاطبان و علاقه مندان همراه شد.

نقش خوانان این نمایش ، عزت درگاهی، فرزانه بازگیر، پگاه فزون خواه هستند.

اکت خوان، خورشید یاراحمدی

مشاور، امیر امانی

موسیقی، پوریا قنبری، نویدکشاورز، ایمان علایی، طراحی پوستر، پردیس کاظمی و ابراهیم دولتشا، دستیارکارگردان، پیمان کرم زاده،نور،علیرضا زرین جوی،منشی صحنه، احسان حسنوند، هماهنگی،احمد حسنوند، دراماتورژ،وحید شیخی یگانه، تصویر، هادی توسلی، برنامه ریز،محمد باجولوند، روابط عمومی، کرم اله احمدوند از عوامل این پروژه بودند.




نظرات کاربران