در حال بارگذاری ...

«خروسک پریشان» در بروجرد به صحنه رفت

نمایش «خروسک پریشان» ویژه کودک ونوجوان درشهرستان بروجرد به روی صحنه رفت.

به گزارش تئاتر لرستان، نمایش «خروسک پریشان» کاری از گروه سیمرغ به سرپرستی غلامرضا فرید، نوشته داود کیانیان و کارگردانی محسن زنگ زرین  و طراح و مشاور کارگردان: محمد عمیداست.

این نمایش درباره  معلم و شاگردانش تصمیم میگیرند قصه خروسک پریشان را بازی کنند، شغال در پوشش فالگیر مرغ را میدزدد، خروس به جای چاره پریشان میشود، جوجه دختر و جوجه پسر و گنجشک برای نجات مرغ اقدام میکنند، در طول قصه گنجشک به همه خبر میدهد و کمک میخواهد ولی کلاغ و درخت و بز و باغبان و دختر باغبان و... همه شانه خالی میکنند، در پایان جوجه ها با کمک قلم ها و بچه‌ها مامان قدقدا را نجات می‌دهند.

غلامعباس گودرزی، محسن زنگ زرین، الهام بهرامی، دانیال کمانکش، مهشید عرفان، سجاد گودرزی و نیایش معصوم زاده در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

سایر عوامل عبارتنداز: آهنگساز: مهدی تفضلی،نور و صدا و موسیقی همراه: حسن سلطانی،ساخت دکور و لوازم صحنه: مهین نیکان فر،محمدرضا مقدسی،طراح آفیش و بروشور: پریسا نصراللهی، مسوول سالن: رحمان امیر سرداری،مشاورفرهنگی و اجرایی: مهدی اکبری،دوخت لباس: غلامرضا رهبان.

نمایش «خروسک پریشان از۲۵ دی تا ۸ بهمن ساعت اجرا: ۸ تا ۱۰ و ۱۰ تا ۱۲ و ۲ تا ۴در مجتمع ارشاد، تالار دکتر زرینکوب به روی صحنه رفت.

 

 




نظرات کاربران