در حال بارگذاری ...
باحکم رییس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان

مسئول جدید انجمن هنرهای نمایشی دفتر نمایندگی شهرستان رومشکان منصوب شد

به گزارش تئاترلرستان، با حکم فرزاد زیدی نژاد رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان  امین رضا پورمردای به عنوان مسئول دفتر نمایدگی شهرستان رومشکان منصوب شد.

 در متن این حکم آمده است:

هنر برقراری تعامل و ارتباط بین افکار عمومی و مدیران یک مجموعه و  تلاشی آگاهانه در جهت خلق جامعه‌ای انسانی‌تر بر مبنای همیاری گسترده‌تر می باشد ... نظر به اهتمام و تکریم  ویژه  به پیشکسوتان و هنرمندان و بنا  به  پیشنهاد  و مصوبه هیئت رئیسه انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان و با عنایت به سوابق   و  تجارب ارزشمند جنابعالی در عرصه هنرهای نمایشی، به عنوان مسئول دفتر انجمن هنرهای نمایشی شهرستان رومشکان منصوب می شوید.

شایسته است  با همکاری و مشارکت همه هنرمندان و مشورت  با  پیشکسوتان و تعامل با  اصحاب رسانه و خبر در راه اعتلای هنرهای نمایشی کوشا و ساعی باشید.

 در این برنامه که با حضور امام جمعه موقت شهرستان رومشکان،ریئس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی، معاون فرماندار، معاونت فرهنگی اداره کل فرهگ وارشاد اسلامی استان لرستان، و رییس انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان برگزار شد.

در این افتتاحیه با سخنرانی شیرزاد بسطامی معاونت فرهنگی اداره کل فرهگ وارشاد اسلامی استان لرستان، نقش و جایگاه فرهنگ وهنر تئاتر به ایراد سخنرانی پرداختند.

و نیز امام جمعه موقت شهرستان رومشکان و رییس اداره فرهنگ وارشاد ایراد سخنرانی کردند.

در ادامه زیدی نژاد در ارتباط با انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان و نیز نحو پیگیری و چگونگی افتتاح دفتر نمایندگی جدید گزارشی به حاضرین ارائه کرد.




نظرات کاربران