در حال بارگذاری ...

لرســتان میزبان رویدادهای بین المللی هنری می شود

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از برگزاری سه جشنواره ی بین المللی تئاتر ، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر در استان طی ٢ ماه آینده خبر داد .

به گزارش تئاترلرستان، فرید رحمتی با اعلام این خبر گفت : در دیماه و بهمن ماه امسال ، میزبان بیش از ٢٥٠ هنرمند شاخص کشوری در قالب جشنواره های بین المللی تئاتر ، موسیقی و هنرهای تجسمی فجر خواهیم بود .

او افزود: در گام اول و از10 تا 20 دی ماه، جزء ٥ استانی خواهیم بود که میزبان آثار راه یافته به جشنواره ی بین المللی تئاتر فجر هستند و برخی از نمایش های شرکت کننده در این رویداد، علاوه بر اجرا در تهران، در تالار شهید آوینی مجتمع فرهنگی هنری ارشاد خرم آباد نیز به صحنه می روند .

معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان تصریح کرد: در دهه‌ی پایانی دی ماه شاهد حضور گروه ها و هنرمندان شرکت کننده در جشنواره ی بین المللی موسیقی فجر ، در استان خواهیم بود که طی ١٠ شب در خرم آباد به اجرای برنامه خواهند پرداخت .

رحمتی در ادامه از برگزاری جشنواره ی بین المللی هنرهای تجسمی فجر طی بهمن ماه سال جاری در استان خبر داد و تصریح کرد : آثار راه یافته به این جشنواره در قالب نمایشگاه های محتلف در معرض دید علاقه مندان به رشته های مختلف تجسمی در استان قرار خواهد گرفت .

وی در پایان خاطر نشان ساخت: علاقه مندان به تئاتر و موسیقی برای دیدن آثار حاضر در این جشنواره های فجر استانی ، باید نسبت به تهیه ی بلیط اقدام کنند که شیوه ی خرید آن در آینده ی نزدیک اعلام خواهد شد




نظرات کاربران