در حال بارگذاری ...

دومین جلسه هم اندیسی انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با استان خوزستان برگزار شد

دومین نشست صمیمی بین انجمنها جمعه ۲۸ مهرماه در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان با حضور روسای انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان وخوزستان برگزار شد.

به گزارش تئاتر لرستان، پس از همکاری انجمن هنرهای نمایشی  استان همدان و همچنین همراهی انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان در امر تبادل متقابل گروههای فاخر نمایشی مابین آن استانها این بار با انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان دومین نشست صمیمی برگزار شد.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی لرستان،  ضمن خرسندی از این دیدار، تقویت روابط و گسترش همکاری های فی ما بین را ضروری دانست و افزود: این دو انجمن با اجرای برنامه های بلند مدت مشترک می توانند به پویایی و ارتقای تئاتر استانها کمک کنند .

وی در همین رابطه خاطر نشان کرد: باید با برگزاری جلسات هم اندیشی در تمامی شعب انجمنها در این زمینه اقدام کرد تا هنرمندان از این همدلی و تعامل بیشترین بهره را ببرند.

یاقوت پور ٬ ریئس انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان نیز ضمن ابراز خرسندی و اعلام آمادگی ٬ در این نشست افزود، انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان ٬ برای اعتلای هنر تئاتر هر دو استان ٬ آمادگی خود را اعلام  می کند  . همچنین یاقوت پور  با خوشحالی از این دیدار ٬ چگونگی عقد تفاهم نامه را برای تکمیل و تنظیم  هر چه بهتر و کارآمدتر  به جلسه  بعدی موکول کرد.

در روز جمعه ۲۸ مهرماه  و همزمان با برگزاری اختتامیه پنجمین سوگواره استانی تعزیه خوزستان در دزفول جناب آقای زیدی نژاد ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان طی سفری به استان خوزستان و برگزاری جلسه مشترکی با حضور دکتر جوروند مدیر کل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و محمد یاقوت پور ریاست انجمن هنرهای نمایشی استان خوزستان و عبدالمحمد نعناکار عضو هیات رییسه انجمن هنرهای نمایشی خوزستان به تفاهم نامه ای جهت تبادل اجرایی  گروهای نمایشی استان ها و همچنین اعزام استاد از میان تحصیلکردگان نمایش دواستان جهت برگزاری ورک شاپهای متقابل در دواستان لرستان  و خوزستان درخصوص پیشبرد اهداف انجمن هنرهای نمایشی دو استان مطرح شد.




نظرات کاربران