در حال بارگذاری ...
هم اندیشی بین روسای انجمن نمایش دو استان

نخستین جلسه هم اندیسی انجمن هنرهای نمایشی استان لرستان با استان همدان برگزار شد

به گزارش تئاتر لرستان، اولین نشست  بین روسای انجمنهای استان لرستان و استان همدان در تاریخ 16مهرماه در دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان همدان برگزار شد.

به گفته فرزاد زیدی نژاد ریئس انجمن هنرهای نمایشی لرستان، این گونه نشستها برای تبادل فرهنگی هنری بین استانهاست و همچنین یکی از اهداف تولید آثار فاخر و اجرای عمومی و ارائه آن به جشنواره های مختلف است، تا سطح کیفی نمایش استان ارتقا یافته و استعدادهای خلاق و جوان این عرصه معرفی شوند.

رئیس انجمن هنرهای نمایشی لرستان، هم ضمن خرسندی از این دیدار، تقویت روابط و گسترش همکاریهای فی ما بین را ضروری دانست و افزود: این دو انجمن با اجرای برنامه های بلند مدت مشترک می توانند به پویایی و ارتقای تئاتر استانها کمک کنند.

او در همین رابطه خاطر نشان کرد: باید با برگزاری جلسات هم اندیشی در تمامی شعب انجمنها در این زمینه اقدام کرد تا هنرمندان از این همدلی و تعامل بیشترین بهره را ببرند.

نیک فرجاد ریئس انجمن هنرهای نمایشی استان همدان ضمن ابراز خرسندی از این نشست افزود، صمیمانه آمادگی واستقبال خود را راستای تفاهم نامه فرهنگی نمایشی اعلام داشت.

در پایان، به منظور بررسی مسایل انجمن و عقد قرارداد تفاهم  جهت ارتباط نمایشی بین دو استان و همچنین برگزاری کلاس های آموزشی توسط اساتید استان وتبادل دست آوردها و تجارب درخصوص پیشبرد اهداف انجمن هنرهای نمایشی دو استان تفاهم نامهای امضا شد.




نظرات کاربران