در حال بارگذاری ...
پیام تبریک مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:

سلامت فکری و فرهنگی جامعه‌ مرهون خبرنگاران است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان در پیامی فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و مطبوعات لرستان تبریک گفت.

به گزارش تئاتر استان لرستان، در پیام احمد حسین فتایی به مناسبت فرارسیدن هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی و روز خبرنگار، آمده است:

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر واقعیات زمانه خویش اند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی کرده و سلامت فکری و فرهنگی هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آنهاست.

خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه شناسی اند که حرمت قلم و آگاهی را پاس داشته و توان، اندیشه و قلم خویش را جز در مسیر حق و عدالت به کار نمی‏‌گیرند.

هفدهم مرداد ماه یادآور زحمات و تلاش‌های انسان‌های شریفی است که در کسوت خبرنگار، رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم‌های پاک ، صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می‌آورند.

روز خبرنگار امسال فرصتی ارزشمند و گرانبهاست، تا ضمن اداری احترام به مقام شامخ شهدای عرصه رسانه و خبر به ویژه شهید خبرنگار زنده نام " محمود صارمی " از تلاش های تمامی فعالان صادق و سخت کوش عرصه خبر و اطلاع رسانی  که در راه روشنگری گام برمی دارند و در شرایط سخت کنونی همراه و هم دوش جامعه سلامت در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا، وظیفه خطیر آگاه سازی و افزایش تاب آوری جامعه را بر عهده داشته و دارند، تقدیر و تجلیل شود.   




نظرات کاربران