در حال بارگذاری ...
پیام دبیر سومین جشنواره فجر استانی لرستان:

تئاتر هنر زندگی است

 به گزارش تئاتر لرستان، پیام دبیر جشنواره فجر استان در سی وهفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد

از آنجا که تئاتر هنر زندگی و هنر زندگی بخش است، جشن ها و همایش ها و جشنواره های بزرگداشت تئاتر باید در همه سال جاری و ساری باشد.

اصلاح بسیاری از نازیبایی های اجتماعی، اخلاقی، تربیتی مبتلا به جامعه، با تلالو انوار و امواج زندگی ساز تئاتر بر روی صحنه و انعکاس به مخاطبان روشن ضمیر و روشنگر، حتما امکان پذیر است.

هنر تئاتر به عنوان یک رسانه بسیار قدرتمند در انتقال اصل و اصالت نیت مولف به جامعه و بهاری تر نمودن لحظات زندگی، نقشی غیر قابل انکار دارد. کاتارسیس ایجاد شده در کالبد شخصیتی و معرفتی مخاطب تئاتر، حتما تهذیت اخلاقی جامعه را در پی خواد داشت، افزود: تئاتر همواره برای همه است و همه همواره به تئاتر نیازمندیم.

با کمال خضوع، افتخار سومین میزبانی رویداد بسیار مهم جشنواره بین المللی تئاتر فجر در استان فرهنگ دوست و هنر پرور لرستان را که صرفا استانهای معدودی مفتخر به میزبانی این رویداد مهم شده اند را به انجمن هنرهای نمایشی لرستان، هنرمندان بزرگ اندیش و بزرگ منش تئاتر استان لرستان تبریک و شادباش عرض می کنم.

امیدوارم با همدلی، همفکری و صمیمیت، شاهد روزهای بسیار درخشان تئاتر لرستان چون همیشه باشیم و در این راستا همواره نیازمند حضور فکری و اندیشه راهگشای هنرمندان برای ارتقای تئاتر هستیم.

در پایان بخاطر همه کاستی های موجود که تلاش وافر در برطرف کردن این کاستی ها و همچنین خدمت صادقانه به هنرمندان تئاتر را وظیفه و مسئولیت خطیر خود میدانیم، از همه هنرمندان بلند همت و نیک سرشتمان عذر خواهی کرده و پوزش می طلبم .

کوچکتان

فرید رحمتی

 

لرستان بخش استانی سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

سومین فجر استانی

زمان 19 تا 23 دیماه 1397




نظرات کاربران